Eerste evenement serviceclub Kiwanis Young Professionals Maastricht succesvol

Afgelopen zaterdag organiseerde serviceclub en non-profit organisatie Kiwanis Young Professionals Maastricht hun eerste fundraising evenement in de Maastrichtse grotten.

Zaterdagavond werden vrienden, familie, kennissen en collega’s verwelkomd met een heerlijk welkomstdrankje. Vervolgens kregen de gasten een korte maar zeer krachtige tour door de grotten waar gids Paul de zin en onzin over de Maastrichtse grotten vertelde. Onder begeleiding van deze gids werden alle gasten naar een sfeervolle locatie in de grotten begeleid waar de borrel plaats vond. De locatie was mooi aangekleed en meer dan 150 kaarsjes zorgden voor een prachtige sfeervolle omgeving. De opbrengst van deze avond werd verspreid over twee prachtige goede doelen.

Na een korte speech van de jonge serviceclub werden de twee goede doelen; IVOO stichting voor speciaal onderwijs en Kikindia uitgelegd. De passievolle chairwoman van Kikindia lichtte persoonlijk nog even de stichting toe, waarna iedereen even stil was van de geweldige speech van deze dame.

Kortom, het was een geslaagd en een mooi georganiseerd eerste evenement van deze jonge serviceclub met een goedgevulde donatiebox door de gulle gasten van de avond. Van deze jonge professionals gaan we zeker in de toekomst nog meer mooie initiatieven zien.

Meer info over deze organisatie staat op: www.kiwanismaastricht.nl.