Eerste opbrengsten Pop-up Store Show It

Stichting Het Vergeten Kind en Kinderkamp Rhevak ontvangen een bijdrage

/imagecache/lg/uploads/2020/07/popup-store-1.jpg

Op 1 november 2019 is de Kiwanis Pop-up Store Show It in Dieren door Gouverneur Carel Maass geopend. Met een Corona onderbreking van 8 weken, zijn wij nu weer drie dagen per week geopend. De belangstelling voor onze winkel is nog steeds groeiender. Ook de samenwerking met de school Het Rhedens de Tender mag als geslaagd worden genoemd. Met ingang van 2 september zullen leerlingen van de school de vrijdagochtend voor hun rekening gaan  nemen en zal een stagiaire ons gaan ondersteunen.  De doelstelling om leerlingen ervaring op te doen in een functionerende winkel is een goede ervaring!

Wij kopen niets in. Krijgen alle goederen gratis. Wij zijn wel wat kieskeurig. Geen kleding, geen servies, etc. Maar boeken, cd's e.d. zijn van harte welkom. Kom gerust eens kijken als je in de buurt bent.

Zie onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/StoreShowIt/?modal=admin_todo_tour

Maar wat ook fijn is dat de opbrengst ons mogelijk maakt om de eerste bedragen over te maken aan een tweetal projecten. Te weten het lustrumproject van Kiwanis Nederland t.b.v. Stichting het Vergeten Kind.

Klik voor meer informatie over deze stichting op deze link.

/imagecache/original/uploads/2020/07/hotel-heppie-almere-het-vergeten-kind.png

Maar ook hebben wij een bedrag kunnen overmaken aan de Stichting Rhevak in het dorp Rheden die jaarlijks een kindervakantieweek organiseren. Dit jaar is het thema "Safari".

Klik voor meer informatie over stichting Rhevak op deze link.

/imagecache/lg/uploads/2020/07/rhevak-2020.jpg