Erelidmaatschap voor Wim van den Bosse

Op dinsdag 20 september ontving Wim van den Bosse, bij zijn afscheid, als eerste lid van de Kiwanis Club Vlissingen het erelidmaatschap uit handen van voorzitter Matthijs van der Zanden.
Wim is 12 jaar actief lid geweest van onze club en maakte deel uit van een grote verscheidenheid aan commissies, zoals de Chartercommissie, de Activiteitencommissie en de PR commissie. Daarnaast was hij jaren bestuurslid en secretaris. Wim stond bekend om zijn precisie, perfecte timing, humor en diplomatie.

Afscheid is nooit makkelijk zeker niet van een alom zeer gewaardeerde vriend. Maar ook afscheid kan relatief zijn daar hij als erelid, samen met Floor, altijd welkom is. En zoals hij in zijn afscheidspeech zelf aangaf: “Die Erinnerung ist ein Paradis woraus man nie vertrieben werden kann”.