Fiets mee met de Kiwanis Classic Tour

Wielertocht op vrijdag 16 mei 2014

Zin in een paar uur mooie wielersport dwars door het Twentse landschap? Doe dan mee aan de Kiwanis Classic Tour, een uitdagende wielertocht die wordt georganiseerd door serviceclub Kiwanis Enschede Twente in samenwerking met Wielerclub Het Oosten.

Meters maken voor het goede doel

Met de opbrengst dragen we bij aan de aanschaf en installatie van sportfaciliteiten voor kinderen in Enschede. De Kiwanis Classic Tour start en finisht bij hockeyclub EHV aan de Geessinkweg 148 (Sportboulevard Enschede), waar goede omkleed- en douchefaciliteiten aanwezig zijn.

• Afstanden: circa 40, 60 of 80 kilometer
  • start om 13.30 uur
  • inloop vanaf 12.30 uur

Deelnamekosten: particulieren € 45, ondernemingen € 80 (fiscaal aftrekbaar, factuur beschikbaar).

Royaal gevuld deelnemerspakket:

• koffie en broodje voor vertrek
  • versnapering voor onderweg
  • buffet na afloop
  • wedstrijdsouvenir
  • verloting gesigneerd wielershirt Hennie Kuiper

Aanmelden? Meer weten?

Mail naar classictour@kcet.nl of bel met 06 23852216 (s.v.p. aanmelden vóór 30 april aanstaande).

Download het aanmeldformulier.

IEDEREEN WINT MET DE KIWANIS CLASSIC TOUR