Fund Spending avond bij Kiwanis

Geslaagde presentatie avond van de diverse doelen

Kiwanis Goes de Bevelanden steunt al jaren diverse goede ‘kinderdoelen’. Veel van deze instanties komen uit, of hebben hun basis in, Zeeland. Recent was er in Kapelle een presentatie avond van de diverse doelen die zo de mogelijkheid hadden om hun werk toe te lichten. Een bijzonder leerzame avond waar onderling veel kennis werd gedeeld. Maar ook een mooie avond om te zien hoeveel tijd en enthousiasme vele vrijwilligers inzetten om de wereld voor kinderen daar waar mogelijk net iets beter te maken.

Tevens kregen alle doelen een cheque uitgereikt ter ondersteuning van hun goede werk.

O.a. Huis van Hoop, stichting Leergeld, Petje af, Jonge Helden Tour, Sawasdee, G-team van Luctor Heinkenszand en Kinderhuis Bali worden hiermee financieel ondersteund.

Kiwanis, een internationale organisatie van service clubs met regionale vertakkingen.

Een service club is een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengen(fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeven aan goede doelen (fundspending).

Wil je meer weten over Kiwanis Goes de Bevelanden

info@kiwanisgoesdebevelanden.nl