Fundraising in Tilburg

Kiwanis Tilburg en zusterclub Kiwanis Tilburg Hooge Santleij, hebben in de maand mei de handen ineen geslagen en samen 2 fantastische fundraisingactiviteiten georganiseerd met een totale opbrengst van bijna €15.000.

14 en 15 mei zijn we weer actief geweest op de jaarlijkse meimarkt in Tilburg, van zaterdag 20h tot zondag 17h. Een hele gezellige happening, vooral ook tijdens de nachtelijke uren. Helaas was het weer op zondag niet best. Toch hebben we uiteindelijk een aardig bedrag van €1600 opgehaald en geschonken aan de “Guus Meeuwis MuzieKids studio” in het ETZ Ziekenhuis in Tilburg.

Op 28 mei hebben we voor de zevende maal de Kiwanis Rally Tilburg georganiseerd. Een rally met 109 equipes, vooral bestaande uit klassiekers, exclusieve auto’s en cabrio’s. Het gaat er de organisatie vooral om de deelnemers een fijne, ontspannen dag te bezorgen. Een dag waarop iedereen in goed gezelschap kan genieten van de prachtige omgeving in Brabant en diverse culinaire verrassingen.

Dit jaar hadden we 2 doelen. Een bedrag van €7630 is geschonken aan Stichting “Jarige Job”. Helaas zijn er nog steeds in Tilburg en omstreken honderden kinderen die hun verjaardag niet vieren omdat er thuis te weinig geld is. Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardag leed door deze kinderen geen geld te geven maar een verjaardag box met alles erop en eraan.

Het andere deel van de opbrengst, een bedrag van €5668, is geschonken aan de Stichting Tess. Deze stichting zamelt geld in om voor kinderen met beperking van 4 tot 18 jaar, dolfijn ondersteunende therapie mede mogelijk te maken. Totaal heeft de rally €13.298 opgebracht en de nodige regionale publiciteit.