Fundraising Kiwanis Haaglanden voor project Bernardusschool

Kiwanis Club Den Haag Haaglanden organiseert op zaterdag 21 april 2012, een open dag op de Bernardusschool in gebouw voor de SO leerlingen (een gebouw voor leerlingen van 4-12 jaar) aan de Ruijchrocklaan 340 in Den Haag. U bent van harte welkom tussen 11:00 tot 16:00 uur voor een uitgebreide rondleiding door de school.

Kiwanis Club Den Haag Haaglanden heeft vorig jaar onder het motto: “Bernardusschool heeft dringend hulp nodig”, het project Bernardusschool gestart. Door het inzamelen van geld en zogeheten doe-acties wordt het schoolgebouw opgefrist, worden de verschoon- , toilet- en douchefaciliteiten en het schoolplein opgeknapt. En dat allemaal om de leerlingen van de school een veilige en schone omgeving te bieden.

Tijdens de open dag wil Kiwanis Club Den Haag Haaglanden laten zien welke werkzaamheden er tot nu toe zijn verricht en wat er allemaal nog op de planning staat.

U kunt ons hierbij helpen!

Om geld in te zamelen heeft Kiwanis tijdens deze open een boekenkraam ingericht met een selectie bijzondere boeken die voor de verkoop worden aangeboden. Met het geld dat u doneert, sponsort u rechtstreeks de werkzaamheden, die nog moeten worden uitgevoerd op de Bernardusschool.

Voor de kleine bezoeker hebben wij een grabbelton waar voor slechts € 0,50 leuke cadeautjes kunnen worden gegrabbeld. Ook dit geld stelt Kiwanis direct ter beschikking van de verbouwing van de school.

Infokraam
Natuurlijk is er ook een informatiekraam waar u meer informatie kunt krijgen over het project. Wij willen u daar graag informeren over Kiwanis club Den Haag Haaglanden, onze doelstellingen en activiteiten.

Gebouw voor de SO leerlingen
Ruychrocklaan 340