Fundraising Project t.b.v. stichting Peter Faber

Met heel veel genoegen doen wij u hierbij de flyer over een fundraising avond in samenwerking met de stichting van Peter Faber op vrijdag 26 oktober 2012 toekomen. Wij stellen het erg op prijs wanneer u bij deze bijzondere avond aanwezig wilt zijn. Mede dankzij de welwillende medewerking van een aantal sponsoren zijn wij in staat om met minimale kosten een maximale opbrengst te realiseren. Wij zijn hen daarvoor erg erkentelijk.

Wil dit doel slagen dienen wij natuurlijk ook bezoekers/sters motiveren om deze avond te willen meemaken. In onderstaande flyer leest u welke arrangementen wij voor u hebben. Een mooie gelegenheid om familie, vrienden, kennissen en zakenrelaties uit nodigen voor een avond met een lach maar wellicht ook een traan. Met name de jongeren zullen u laten zien waar toe zij, mede dankzij Peter Faber, Deborah Durfeld, e.a. in staat zijn. De schouwburg van Theohorne heeft 288 zitplaatsen. Wij hopen In samenwerking met u dat wij het bordje uitverkocht op de deur mogen gaan hangen.

Wij gaan ervoor. U ook!?

Met vriendelijke groet,