G-tennisteam van Tennisclub Etten ontvangt nieuwe trainingsoutfits van Kiwanis Roosendaal

Het nieuwe tennisseizoen is voor het G-Tennisteam van Tennisclub Etten in alle opzichten goed en sportief begonnen. Op zaterdagochtend 15 april, de eerste dag van het nieuwe speelseizoen, heeft Kiwanis Club Roosendaal op tennispark ‘De Koekoek’ van Tennisclub Etten in totaliteit 16 nieuwe trainingsoutfits uitgereikt aan de tennissers en begeleiders van het G-tennisteam. Daarmee kwam de lang gekoesterde wens van dit tennisteam met daarin spelers met een verstandelijke beperking, al dan niet in combinatie met een lichamelijke beperking, uit.Voortaan zullen zij dus uniform bij de tennistrainingen en lokale en landelijke wedstrijden verschijnen. Succes verzekerd!