Gewijzigde oproep extra bijeenkomst KI-EF 14 januari 2017

KI-EF Speciale Conventie | Luxemburg | 14 januari 2017

View this email in your browser

Beste Kiwanis vrienden,

Namens onze Europese Federatie Voorzitter, Sjoerd Timmermans en ons eerder opgestuurde Officiële Uitnodiging, verheugen we ons erop om de verdere details te delen over onze Speciale Conventie, dat zal gehouden worden op zaterdag 14 januari 2017.

Om het besluitvormingsproces te vergemakkelijken, nodigen wij u uit om de volgende ondersteunende documenten te raadplegen:

Daarnaast zullen we met u in overleg bespreken over de toekomst van Kiwanis International Europe (KIE).
Wij maken van deze gelegenheid gebruik om u eraan te herinneren dat de registratie alleen via de KI-EF website kan gebeuren en dat het “Verkiezingscertificaat voor Afgevaardigden en Plaatsvervangers” voor de clubs door de clubsecretaris moet ingevuld worden.
Indien u meer informatie wenst, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Wij kijken reeds uit naar uw komst in Luxemburg,

Hoogachtend,

Francesco Valenti