Golf Evenement 23 Mei 2013

De Kiwanis Wouw-Zoomvliet organiseren op 23 mei 2013 een golfmiddag niet alleen voor ervaren golfers, maar ook voor beginners en mensen die willen kennismaken met de golfsport. Dit jaar is er zelfs een gloed nieuwe Opel Adam te winnen voor de eerste speler/speelster die een Hole in One slaat.

Onder het motto Saving Children of the World heeft dit evenement de doelstelling om het landelijke Kiwanis project Stop Tetanus (bij moeders en baby’s) te steunen alsmede het Sabic Inas European Athletics Championships. Dit kampioenschap voor atleten met een verstandelijke beperking wordt in 2014 door Atletiekvereniging SPADO in Bergen op Zoom georganiseerd.

De netto opbrengst van dit golfevenement zal aan deze twee goede doelen geschonken worden. Met betrekking tot het evenement zelf, zal dit zodanig georganiseerd worden dat alle deelnemers via een zogenaamde shotgun start tegelijkertij aanvangen met hun wedstrijd. Dit betekent dat ook iedereen ongeveer gelijk klaar zal zijn. Er zullen prijzen beschikbaar gesteld worden in 3 handicap categorieën, zodat iedereen die meedoet zijn of haar kansen heeft.

Deelnemers aan de wedstrijd dienen in het bezit te zijn van het golfvaardigheidsbewijs (GVB) en dienen hun handicap door te geven aan de organisatie. De kosten voor deelname met 4 personen in een flight zullen € 500,—bedragen. ( € 125,00 per persoon) Halve flights of individuele inschrijvingen zullen ook geaccepteerd worden. Hiervoor krijgt men koffie met gebak, een lunch/snack pakket voor onderweg, drankjes en een bbq na afloop van de wedstrijd.

Voor degene die geen GVB hebben, maar wel interesse hebben in de golfsport organiseren we een clinic van 2 of 3 uur, afhankelijk van het aantal inschrijvingen. De kostprijs hiervoor, inclusief bbq zal € 75,—per persoon bedragen. Deze middag zal ook een uitgelezen manier zijn om uw netwerk te vergroten.

Verdere informatie en opgaves kunnen verstuurd worden aan : paul.hunter@ziggo.nl