Gooise Karavaan 2013

De 24e Gooise Karavaan reed op zaterdag 9 maart met 65 vrachtwagens en met politiemotoren ten behoeve van gehandicapte bewoners van Amerpoort. Ondanks de regen werd het weer een onvergetelijke dag voor alle deelnemers.

De rit wordt al jaren georganiseerd door de leden van KC Laren.

We hebben schildjes mogen uitreiken aan chauffeurs die voor de 10e, de 15 en zelfs voor de 20e keer meereden; geweldig!

Er is gememoreerd dat in het afgelopen jaar een van de chauffeurs is overleden en ook 'onze' Kiwanis Marcel ten Kroode die jarenlang 'zijn GK trok'.

Radio 6FM en TV-Baarn hebben verslag gedaan van de rit.

De vrachtwagenrit wordt mede mogelijk gemaakt door de hoofdsponsor Van der Wardt Bouwgroep uit Eemnes.

Belangrijke sponsoren in natura zijn Coronel (zaal/pannenkoeken), Drenth & Welling (rolstoelbaan) uit Huizen en Bakker Spelthuis (gevulde koeken) uit Laren. Daarnaast kregen we nog een aantal financiële ondersteuningen.

door Laren (nh)

Veel dank zijn we verschuldigd aan de tien motoragenten voor een veilige begeleiding onder leiding van Adjudant Co van Brakel, aan de vrachtwagenchauffeurs voor hun rijkunsten en hun gastvrijheid en aan de (transport)bedrijven die de wagens ter beschikking stellen.

Veel politiebegeleiding

De jarenlange prettige samenwerking met de medewerkers van Amerpoort stellen de Kiwanis zeer op prijs. Onze gasten hebben zichtbaar genoten!

Heerlijke pannenkoeken

Bekijk op YouTube: Sfeerindruk 2013 en Politiebegeleiding