Haring Party 2017, mooie opbrengst

Mooie opbrengst Haring Party 2017

Dit jaar op 15 juni vond de Kiwanis Haringparty plaats in de prachtige tuin van Huizen Bergen. Met ruim 150 genodigden, heerlijke vette haring, hapjes en drankjes. Ook dit jaar had Kiwanis ervoor gekozen het evenement te omlijsten met het gezellige jazzensemble JoepEnzo, waarna Hans Dulfer met band de avond afsloot met een spetterend optreden.

De veiling werd verzorgd door veilingmeester en columnist Hans Tervoort met een knallende entree en fraaie veilingobjecten. Burgemeester Van de Mortel onthulde in het bijzijn van het college en gasten de nieuwe naam: De Brabantse Haringparty.

Speciale dank aan Miriam Slaats voor het beschikbaar stellen van schilderijen voor de veiling. Bij de vergadering op 5 september is de goede opbrengst van 6000 euro in de vorm van 2 cheques van 3000 euro overhandigd aan Emilie van der Lande van Stichting Leergeld en Liesbeth Blomjous van Stichting Kiwanis Kinderfonds Vught.