Heeft u zich al aangemeld voor het Jaarcongres 2013?

Meepraten en denken over de toekomst van de Kiwanis door alle leden is noodzakelijk. Ons nieuwe Strategische Plan vraagt om input van betrokken leden dus ook om die van jou.

Om de tocht naar Deventer nog lonender te maken bieden we een aantal boeiende evenementen aan. Aansluitend is er op zondag, tijdens een boottocht met lunch over de schilderachtige rivier de IJssel, gelegenheid met onze International President Tom de Julio van gedachten te wisselen.

Schrijf je vandaag nog in en beleef door deel te nemen aan een interessant programma de prachtige Hanzestad Deventer van binnenuit .

inschrijfformulier

Deventer heeft een fantastische Stadscamping aan de IJssel. Vlak naast het IJsselhotel. Er rijden shuttlebusjes van het IJsselhotel naar de Deventer Schouwburg.

Meer informatie:

Bekijk de officiële uitnodiging