Herinnering: zegeltjesactie Douwe Egberts tbv 500 kinderen

neem ze mee naar een van de 4 Regiobijeenkomsten

In de nieuwsbrief van februari riepen wij jullie op om de zegeltjes die her in der in keukenlades slingeren bij elkaar te zoeken en op te sturen. Douwe Egberts heeft Stichting Het Vergeten Kind als een goed doel aangewezen waaraan de opbrengst van zegeltjes gedoneerd kan worden.

Wanneer die zegels via de lustrumcommissie worden bijgeschreven aan Het Vergeten Kind, dan wordt de opbrengst onderdeel van ons streven om 500 kinderen een heppie vakantie of weekend te laten beleven.

Hoe zit het ook weer?

1 verzamel alle zegeltjes door de keukenlade leeg te halen, vraag je buurman, schoonmoeder of –dochter, gooi het in de groepsapp, benader het woonzorgcentrum en bundel de zegeltjes

2 breng ze mee naar één van de regiobijeenkomsten de komende maanden, of stuur ze naar:

Naam: Fransien Plugge

Adres: Marcellus Emantslaan 33

2274 XL Voorburg

Vervolgens gaan wij aan het werk:

3 wij verzamelen alle zegels en zorgen voor een zorgvuldige telling

4 wij leveren de zegels in en via het Kiwanis-account bij Douwe Egberts wordt de opbrengst voor HVK geoormerkt

5 wij krijgen een overzicht van de opbrengsten en zullen die bij de totaalopbrengst voor de Heppie-kindervakanties optellen

6 uiteraard worden jullie op de hoogte gehouden van de stand van zaken

Als we de opbrengsten van de zegels bij de bijdragen van de Kiwanisclubs kunnen optellen is de kans nog groter dat straks 500 kinderen een Heppie vakantie kunnen genieten.

Dus: Heppie nog zegeltjes? Doe dan mee met deze actie!

Hartelijke groeten van de lustrumcommissie, wil je ons benaderen, mail dan naar jubelcommissie@kiwanis.nl