Hoe bouw ik verder aan mijn club, thema 3e Kiwanis Junior dag

Op 15 oktober 2011 zijn jullie vanaf 10:00 uur van harte welkom bij onze gastheer het Jheronimus Bosch Art Center te ‘s Hertogenbosch. De bijeenkomst duurt tot 16:30 uur en wordt dan afgesloten met een borrel.

Leren over de opbouw van een club
Doel van de bijeenkomst is om van elkaar te leren over de opbouw van een club. Hoe doen “we” dat? Hoe hebben “we” dat gedaan? Onder begeleiding van professionele trainers uit ons Kiwanis netwerk gaan we de kennis die bij de deelnemers aanwezig is boven tafel halen en zorgen we dat die kennis ook gedeeld wordt!

Voor alle Kiwanians
De Kiwanis Junior dag is voor alle Kiwanians. Vooral net opgerichte Kiwanis Clubs die hun ervaring bij het oprichten willen delen met de junioren of kiwanisclubs io die daar ook van willen leren zijn bijzonder welkom! Meld je aan!

Lunch en drank voor €10,-
De kosten voor de drank en lunch bedragen ongeveer € 10,- pp deze worden ter plaatse afgerekend.

Meld je tijdig aan via mail of tweet
Laat even weten van je komst door een mail te sturen naar kiwanians@hotmail.com of een directe tweet @KJCNL.

Tot ziens op 15 oktober a.s.

De Kiwanis Junior Commissie
Christel Simmelink & Inge Logtmeijer
Henk Oostdam

Route naar locatie