In memoriam: Bert Pors

Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden op 4 februari 2013 van ons zeer gewaardeerde lid

Bert Pors.

Bert was lid van onze club sinds juli 1994 en hij is in al die jaren met veel passie actief geweest in diverse functies binnen onze club. Met zijn brede maatschappelijke betrokkenheid, zijn immer afgewogen oordeel, zijn positivisme en enthousiaste deelname aan onze projecten, leverde hij een grote bijdrage aan de verwezenlijking van de doelstelling van de Kiwanis organisatie: het zich inzetten voor de medemens en in het bijzonder voor kinderen wereldwijd. Bovenal was Bert ook een zeer goede vriend. Wij zullen hem missen.

Wij wensen Ineke, kinderen, kleinkinderen en overige familieleden heel veel sterkte toe bij het dragen van dit verlies.

Leden en hun partners van de Kiwanis Club Stadskanaal