In memoriam Paul Brackel

Voormalig Luitenant Gouverneur en secretaris Kiwanis Nederland overleden

Dezer dagen ontvingen we het trieste bericht dat Paul Brackel, voormalig secretaris van het bestuur van Kiwanis district Nederland, op 11 september 2020 in zijn zorgvilla Nieuw Boszicht in Leersum is overleden. Paul was Luitenant-Gouverneur in de bestuursjaren 2010-2011 en 2011-2012 en aansluitend secretaris in de bestuursjaren 2012-2013 en 2013-2014. Daarvoor heeft hij een persoonlijke award van de gouverneur ontvangen.

Paul is nauw betrokken geweest bij het begin van de digitalisering van de ledenadministratie van Kiwanis Nederland.

Paul was een spontaan lid van de Kiwanis-organisatie met een gulle lach en met het Kiwanis-hart op de goede plaats. In de laatste fase van zijn leven was hij ernstig ziek en leefde hij teruggetrokken. Paul is 74 jaar oud geworden.

We zullen hem niet licht vergeten.

Bestuur en leden Kiwanis District Nederland