Initiatief loont

EDDY VANDEWEYER ONTVANGT WALTER ZELLER

Eddy Vandeweyer is een bijzonder actief lid van KC Maastricht-Mergelland en voormalig districtssecretaris KI-DN. Niet verwonderlijk dus dat hij zich ook met veel energie heeft ingezet voor het Project Eliminate/Stop Tetanus. Mede dankzij zijn initiatieven is KC Maastricht-Mergelland een Model Club (gemiddeld 750 dollar per lid per jaar gedurende vijf jaren). Zijn grote persoonlijke inzet bij het Maastrichtse culinaire evenement Château Maastricht, zijn enthousiasme bij de andere clubactiviteiten voor Stop Tetanus en zijn inspirerend optreden tijdens een netwerkbijeenkomst leverden enkele duizenden euro’s op. Meer dan voldoende om hem een Walter Zeller toe te kennen.

Bijschrift foto. Eddy Vandeweyer ontvangt tijdens een clubavond de Walter Zeller uit handen van Martin Poesen, Region coordinator Europe 3, en Filip Delanote, Vice Chairman Europe, van het Project Eliminate.