Internationale Conventie Geneve, 7 - 10 juli

Laat je horen in Geneve
De Internationale Kiwanis Conventie wordt dit jaar in Europa gehouden. Een unieke kans om er echt eens bij te zijn en mee te praten over wereldwijde Kiwanis zaken. Iedere Kiwanisclub kan twee afgevaardigden sturen om te stemmen en/of vragen te stellen.

Voordeliger overnachten in Frankrijk
De conventie wordt gehouden in de Palexpo, gelegen op de luchthaven van Geneve, Coitrin. In de directe omgeving bevinden zich de congreshotels. Veel voordeliger is het om te overnachten in Frankrijk, bijvoorbeeld in Annemasse. De luchthaven ligt nagenoeg tegen de Frans/Zwitserse grens. Voor kampeerders zijn er legio uitstekend geoutilleerde campings in de omgeving beschikbaar. Combineer je vakantie eens met een bezoek aan deze conventie en zorg er voor dat de stem van je club eens wereldwijd wordt gehoord!

Tijdig inschrijven, voorkom hogere kosten!
Voor 31 januari inschrijven voorkomt hogere congreskosten!! Op de congreswebsite vind je alle gegevens!

Tot ziens in Geneve!