Jan van Herrewegen overleden

Donderdag 1 december 2016 is Jan van Herrewegen opgenomen in een hospitium voor zijn laatste verzorging. Hier heeft hij enige dagen doorgebracht. Afgelopen zaterdag, 3 december 20126, is hij overleden.

Met zijn heengaan hebben wij een bijzondere vriend verloren, tot op zijn doodsbed heeft hij geprobeerd iets te betekenen voor kinderen in de volle overtuiging dat dit door ons als Kiwanis de beste oplossing en handreiking was.
Hij heeft als Kiwanis lid kinderdagopvang AMALIA achtergelaten, een van ons meest geslaagde projecten. Daarnaast is hij altijd druk geweest met het kerstpakkettenproject en de verkoop van chocoladeletters. Verder is Jan een van de oprichters van de HEBI Foundation. Jan was een Kiwanian in hart en nieren.