KC Maastricht-Mergelland tenniste succesvol voor weeshuis in Haïti

Kiwanis Club Maastricht Mergelland heeft op 27 juni jl. voor het vierde jaar in successie een uiterst succesvol tennistoernooi georganiseerd met circa 100 deelnemers op het unieke sportcomplex van cementproducent ENCI op de St.-Pietersberg in Maastricht.

Hoofddoel van het toernooi was gelden te verzamelen voor een goed doel, in overeenstemming met de doelstelling van Kiwanis International: ons inzetten voor kinderen, overal in de wereld en in eerste instantie voor hen die daar het meeste behoefte aan hebben. Dit jaar was met name de Stichting vrienden van Haïti aan de beurt die hulp zoekt voor de weeskinderen van weeshuis “Enfant Haïtien Mon Frère” (http://www.vriendenvanhaiti.nl ). Met enige trots kunnen wij u melden dat wij die dag een substantieel bedrag hebben kunnen overhandigen aan de vertegenwoordigers van die stichting.