KC Paramaribo Central en KC Laren voor NSBS

Op 28 november hebben de Kiwanis clubs Paramaribo Central en Laren gezamenlijk een cheque van 2.000 euro overhandigd aan de Nationale Stichting Blindenzorg Suriname. De overdracht aan directeur Natasia Hanenberg-Agard werd in Paramaribo gedaan door de president van KCPC Rugia Bergraaf en door Peter Pietersen van club Laren.

Het bedrag komt ten goede aan het Saga-project voor het maken van luisterboeken en voorleesboeken voor slechtzienden. Zowel voor gebruik in Suriname, de Antillen als in Nederland. Kijk voor meer info op de site van de NSBS .

Het is altijd weer leuk om gast te mogen zijn bij een buitenlandse club. Leden van KC Laren hadden eerder al een bezoek gebracht aan Kiwanis Paramaribo Central en ook aan Kiwanis Club Curaçao. Onlangs mocht Laren Anthony Haile van Curaçao voor een tegenbezoek ontvangen. Vanzelfsprekend zijn ook de Ladies van KCPC van harte welkom in Laren.