K.C.Maastricht-Mergelland viert stijlvol 25-jarig bestaan

Op zaterdag 26 april 2014 hebben de leden van K.C. Maastricht-Mergelland op een stijlvolle manier hun 25-jarig bestaan gevierd in de prachtige omgeving van Château Sint Gerlach in Houthem/Valkenburg aan de Geul.

Aansluitend volgde op het bordes van het château een zeer gewaardeerd concert door drie professionele muzikanten: Manon Meijs (viool), Tanja van der Kooij (hobo) en Marieke Schoenmakers (harp) met werken van onder andere Bach, Massenet en Piazolla.

Na ontvangst met de traditionele Limburgse koffie en vlaai hield Harald Hochstenbach, hoogleraar forensische psychologie, een bijzonder interessant betoog over getuigenverklaringen en “valse” aangifte bij misdrijven, met name in de seksuele sfeer.

President Hans Achten schetst in woord en beeld de 25-jarige geschiedenis van de club.