Kernen bijeenkomsten

Op 6 december jl. werd de eerste bijeenkomst gehouden voor onze kernen. Op 31 januari a.s. in Zwolle en 14 februari in Cuijk worden deze bijeenkomsten herhaald, beide op zaterdagochtenden in een Van der Valk vestiging. Deze ochtend wordt besteed aan het verduidelijken van procedures, het programma van organisatie en charter en ondersteuning in het vinden en bereiken van nieuwe leden. Kortom: vanuit de clubbuilding commissie en het bestuur proberen we de kernen te ondersteunen in hun verdere ontwikkeling. Tijdens de bijeenkomst wordt ook de nieuwe Algemene Presentatie getoond, die trouwens op afroep overal in het district beschikbaar is.