Kerst- en nieuwjaarswensen

Creativiteit Clubs ondanks Corona groot

Beste Kiwanis vrienden,

namens het bestuur van Kiwanis in Nederland wil ik alle leden van Kiwanis een heel mooie Kerst toewensen.

Laten we kijken naar de mooie momenten die we met familie, vrienden en dierbaren kunnen beleven.

Het land zit weer op slot voor een aantal weken. Mensen zijn geneigd zich te laten leiden door problemen, tegenslagen en zorgen.

Wat we neigen te vergeten is dat we veel meer energie kunnen putten uit de positieve momenten in ons leven.
Laten we trots zijn als Kiwanians op de bijdrage die we elk jaar weer leveren voor kinderen die een steuntje in de rug zo hard nodig hebben.

Ook tijdens de voorbije 2 jaar met corona-restricties wisten clubs creatief te zijn en projecten te doen.

Hieronder een compilatie van wat ik op jullie websites kon vinden. En er is nog zoveel meer!

En tot slot: een heel gezond en mooi nieuw Kiwanis jaar in 2022,

Piet Derks