Kerstdiner en een award Kiwanis Rotterdam

Bij aanvang van het Kerstdiner van Kiwanis Club Rotterdam waren de eerste woorden van de voorzitter, Leo Kathman gewijd aan het sprookje van ‘De Vetkaars’ van HC Anderson. De vetkaars had zijn plek gevonden- en laten zien dat hij een echte kaars was, die nog lang zou schijnen voor zijn eigen genoegen en dat van de schepselen om hem heen. Hoe toepasselijk na de Kersttassenactie van het afgelopen weekend.

Een speciale gast was Past Gouverneur Martin Poesen, die voor Hennie de Paauw het ‘Individuele Award 2012’ had meegenomen. Hennie werd tijdens de Algemene Kiwanis Vergadering in Maastricht al onderscheiden maar dit was speciaal om alle clubleden en partners te laten zien dat de 40 jaar inzet (of langer) door Hennie niet alleen door zijn club maar ook landelijk werd gewaardeerd.