Kerstpakketten bezorgen voor het goede doel

De dagen tussen Sinterklaas en Kerstmis zijn de leden van Kiwanis Den Haag - Haaglanden druk in de weer met het bezorgen van kerstpakketten van de Wereld Winkel voor de Stichting Jeugdformaat.

Stichting Jeugdformaat is een organisatie voor Jeugd & Opvoedhulp in de regio Haaglanden. Zij bieden professionele hulp aan kinderen, jongeren en ouders die het op eigen kracht om welke reden dan ook (even) niet redden. Zij hebben moeilijkheden thuis, op school of met zichzelf.

De leden vreten vele kilometers, maar voor elk bezorgd kerstpakket ontvangt Kiwanis Den Haag - Haaglanden een kleine bijdrage die weer wordt gebruikt voor de verschillende lopende projecten.

Het bezorgen van kerstpakketten is een jaarlijks terugkerende activiteit die een bijdrage levert aan verschillende goede doelen.