Cheque kiwanis wijnactie uitgereikt op kinderboerderij minnebeek in Roosendaal

Op woensdag 8 maart heeft de Kiwanis Club Roosendaal op de Kinderboerderij Minnebeek aan de Ambrozijnberg een cheque van EUR 1.000,- uitgereikt vanuit het succesvol verlopen Kiwanis Wijnproject.

Daarmee kon de lang gekoesterde wens van zowel de beheerster Joyce de Lange als vele kinderen gerealiseerd worden om het nieuwe stiertje Joris te voorzien van een nieuwe Engelse voederruif en bijbehorende dier- en kindvriendelijke attributen.

Bij de overhandiging waren ook een aantal mini-boeren van de Kinderboerderij Minnebeek van de partij. Zo klein als ze zijn, zo groot en enthousiast zijn ze in het vertellen over hun passie en de verzorging van de diverse boerderijdieren. De aanwezige leden van de Kiwanis Club Roosendaal kregen zo een mooi beeld van hetgeen de kinderboerderij als lokale en regionale ontmoetingsplek voor zowel jong en oud betekent.

Helaas waren de weersomstandigheden op deze dag van dien aard dat een uitgebreide rondleiding over het hele buitenterrein er niet echt in zat. Maar met de belofte dat we als Kiwanis Club Roosendaal daarvoor bij beter weer nog een keer terug zullen komen werd een geslaagde middag op de Kinderboerderij en het Kiwanis Wijnproject onder het genot van koffie en heerlijke koeken afgesloten.