kinderen niet uitsluiten

Dinsdag 8 maart 2016 : president Arno Soons van KC Maastricht-Mergelland (zie foto) overhandigt een cheque van 3.000 euro aan de heren Jo Kesselaer en Ilman Woldring, respectievelijk voorzitter en bestuurslid van de Stichting Leergeld Maastricht-Heuvelland.

Dit bedrag is een deel van de opbrengst van de jaarlijkse fundraisingsactie van de verkoop van speculaaspoppen. Bovengenoemde stichting richt zich onder het motto “Alle kinderen mogen meedoen” op het voorkomen van sociale uitsluiting van kinderen uit gezinnen met minimale financiële middelen. Momenteel toch circa 5.000 jeugdigen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar. Goed besteed geld!