Kinderen voor Kinderen event

7000 euro om een stralende dag te bezorgen -pretpark, bus, versnaperingen

Wat een prachtige avond was dat op 12 mei: het Kiwanis voor kinderen event van onze mooie Kiwanisclub ’s-Hertogenbosch bij de foodhall op Fort Isabella .

Een club die staat voor plezier, vriendschap, netwerken en voor impact. Deze avond stond in het teken van één van onze projecten voor kinderen: Glansrijke dag! Glansrijke Dag richt zich op kinderen en jongeren die in kansarmere situaties opgroeien in ons eigen ’s-Hertogenbosch.

Dankzij 100 verkochte kaarten, consumpties, drankjes, loten en veiling hebben we een prachtige opbrengst: voorlopig geschat op minimaal 7000 euro!

Hiervoor kunnen we samen met Farent en PowerUp073 dit jaar invulling geven aan het doel door een groep jongeren een stralende dag te bezorgen -pretpark, bus, vernaperingen - om even zorgeloos te genieten en om nog lang over na kunnen praten.

Dank aan een fantastische commissie die dit organiseerde, de ondernemers van de foodhall Fort Isabella, de DJ, alle donateurs voor de loterij en alle enthousiaste aanwezigen.
Heel graag tot volgend jaar, zijn jullie dan ook van de partij?

Kiwanis Club ´s Hertogenbosch Nederland
#kidsneedkiwanis #verbinding #mooieclub #impact #sponsordinernewstyle