Kiwanis Aa of Weerijs sponsort Stichting Leergeld Breda

De Bredase Kiwanisclub Aa of Weerijs heeft op maandag 16 september 2013 haar eerste ladiesnight gepresenteerd in Chassé Cinema Breda. Tweehonderd dames gaven gehoor aan de uitnodiging voor een fundraisingavond met een film in Italiaanse sfeer als centraal middelpunt.

Al voor aanvang van de film ontving Trees Pacilly, voorzitter Stichting Leergeld Breda een cheque van €2000,- uit handen van Kiwanisvoorzitter Angelique Bavelaar. Pacilly reageert blij verrast op het dat Kiwanis ook de komende twee jaar de Stichting Leergeld zal sponsoren via fundraising. “U had geen beter en mooier doel kunnen kiezen. Wij kunnen op deze manier nog meer kinderen helpen.”

Volgend jaar september wordt opnieuw een ladiesnight gehouden met een ander thema.