Kiwanis Alblasserwaard organiseert Asperge diner

20 april in restautrant Kampagne in Hardinxveld Giessendam

iwanis Club Alblasserwaard organiseert op 20 april een heerlijk ** asperge diner** bij Restaurant Kampagne in Hardinxveld-Giessendam.

In de loop van de avond:

Geniet u van een smaakvol 3-gangen diner met asperges in de hoofdrol
Zorgt live muziek voor een gezellige sfeer
Dingt u mee met onze spetterende loterij?
De inloop start om 18:30 uur.
Meedoen?

Reserveer snel uw plek via het formulier via de volgende link: https://alblasserwaard.kiwanis.nl/aspergediner2024

De plaatsen zijn beperkt!

De opbrengst van de avond komt geheel ten goede aan Quiet Drechtsteden.

Quiet verzacht armoede en versterkt mensen. Samen met lokale sponsors zorgen onze Quiet Communities met gratis producten, diensten en verwennerijen voor geluksmomentjes voor mensen in armoedesituiaties. Dat heeft een positieve impact op het leven van de members van Quiet en hun gezinnen. Ze komen uit hun isolement, voelen zich zelfverzekerder, zien hun talenten en krijgen weer zin om zichzelf te ontwikkelen.

Help Kiwanis Club Alblasserwaard om Quiet Drechtsteden te steunen en geniet tegelijkertijd van een culinaire avond! De kosten bedragen € 85,00 per persoon waarvan € 15,00 ten goede komt van het goede doel.