Kiwanis Apeldoorn bestaat 25 jaar!

Feest was het bij Kiwanis Apeldoorn voor en tijdens het laatste gezamenlijke avondmaal in 2011. Drie leden van het eerste uur waren/zijn nog steeds trouw aan hun club en ontvingen uit handen van past LG Rik Goedman een gepaste oorkonde met daarbij een verhaal en een roos van de huidige LG Ank van der Bilt.

Niek is een van de founding fathers van de club, een Kiwanian in hart en nieren en het reglementaire geweten. Rob is de actieve clubbuilder binnen Kiwanis, de Kiwanis promotor die aan iedereen het Kiwanis gevoel wil doorgeven. Cees was en is de stille kracht binnen de club, niet kletsen maar poetsen. Mannen met ieder hun eigen kracht, de een met z'n handen, de ander met z'n charmes en de ander met z'n hoofd. Hier wordt en blijft een club sterk van. Proficiat, ook vanuit het bestuur van Kiwanis Nederland en ... ga zo door.