Kiwanis benefietconcert ten bate van STOP TETANUS

Op 1 april is het zo ver: de tweede editie van het Kiwanis Easter Concert vindt plaats in de sfeervolle Abdijkerk te Loosduinen. Het concert zal ook dit jaar door jonge musici van het Haagse conservatorium verzorgd worden. Muziek van J.S. Bach tot G. Rossini zal op historische instrumenten (of kopieën daarvan) en „historically inspired” uitgevoerd worden. Zowel virtuoze solostukken, ruisende blazersensembles als fijngevoelige liederen staan op het programma.

Het concert staat dit jaar in het thema van ‘Stop Tetanus’. Zoals de naam al zegt is het doel van het project het uitroeien van tetanus op de gehele wereld. Dit is uiteraard een ambitieus project maar wij zijn ervan overtuigd dat ook kleine donaties helpen. Komt u naar het concert: u ondersteunt hiermee ‘Stop Tetanus’ en tegelijkertijd kunt u genieten van verfrissende interpretaties van ‘Oude Muziek’!

Datum: zondag 1 April 2012, 15:30 uur
Locatie: Abdijkerk Loosduinen, Willem III-straat 40, Den Haag
Toegang gratis, collecte ten gunste van ‘Stop Tetanus’
Koffie en thee verkrijgbaar tijdens de pauze.