KIWANIS besturendag 27 okotober 2012

Het nieuwe Dagelijks Bestuur wil de clubs meer betrekken bij onze organisatie. Daarom organiseren we op zaterdag 27 oktober in Slot Zeist (10 – 16:30 uur) de KIWANIS-besturendag.
Wij nodigen de bestuursleden van alle Kiwanis clubs alsmede de LG’s van harte uit om op die dag in gezellige sfeer op een interactieve manier voor Kiwanis clubs actuele onderwerpen te bespreken en met elkaar te netwerken. Actuele onderwerpen zijn bijvoorbeeld:
  • Wat zijn succesvolle fundraising formules: waarom zijn bepaalde formules succesvol en waar kan het evt. verkeerd gaan ?
  • Wanneer is een risicoverzekering voor bestuursleden zinvol ?
  • Wanneer moet je BTW afdragen bij fundraising projecten ?
  • Hoe profiteer je als club van de ANBI status ?
en uiteraard door deelnemers ingebrachte onderwerpen.Tevens komt de KIWANIS-organisatie in Nederland, Europa en de wereld aan de orde en wordt een update gegeven van het wereldwijde Stop Tetanus project.
Wij verwachten uw input op het te ontwikkelen strategisch plan voor onze organisatie. Tot uiterlijk 30 september 2012 kunt u de deelnemers van uw club hier online inschrijven. Laat ons dan ook zo mogelijk weten wat de actuele onderwerpen in uw bestuur zijn. Wij rekenen op een grote opkomst.
Een hartelijke Kiwanis groet,
Rik Goedman