Kiwanis Business Golftoernooi op de Hilversumsche Golfclub

Kiwanis Hilversum-Baarn organiseert op vrijdagmiddag 30 september 2016 op de Hilversumsche Golfclub haar eerste Kiwanis Business Golftoernooi.

Bij deelname ondersteunt u het goede doel met als tegenprestatie een golftoernooi voor uzelf en drie relaties op De Hilversumsche Golfclub. Deze prachtige wedstrijdclub is toegankelijk voor spelers met een handicap van 28 of lager. Wij hebben dit jaar ruimte kunnen reserveren voor 6 flights.

Graag nodigen we u uit om met uw bedrijf deel te nemen en het goede doel te steunen met een bijdrage van € 1.500,--.

De propositie:

• Als sponsor/donateur kunt u op deze vrijdagmiddag met een flight van 4 personen (min. hcp 28) spelen op de Hilversumsche Golfclub
  • U wordt met uw relaties vanaf 12.00 uur ontvangen met koffie en lunch
  • Na de lunch wordt er van 14.00 – 15.00 uur gestart
  • Na de wedstrijd is er een borrel met prijsuitreiking, gevolgd door een buffet
  • Tijdens het diner zal een vertegenwoordiger van het benoemde goede doel de besteding van de opbrengst toelichten
  • Er wordt geen verdere financiële bijdrage gevraagd van u of uw relaties

Voor uw bedrijf kan dit toernooi een interessante vorm van relatie marketing zijn, die mede door de ondersteuning van een goed doel veel sympathie zal opwekken.

1. Het goede doel:

Met de opbrengst zal Kiwanis Hilversum-Baarn, via haar (ANBI) Stichting Fundraising Kiwanis Hilversum-Baarn, de Stichting ‘Het vergeten Kind’ ondersteunen. Deze stichting helpt kinderen van 0-18 jaar die verstoten, gevlucht, mishandeld of misbruikt zijn en daardoor in sobere opvangcentra zitten met minimale speelmogelijkheden. Zie www.hetvergetenkind.nl

1. Voortgang

Als geïnteresseerd bedrijf krijgt u voor eind juni 2016 de officiële uitnodiging, rekening en verdere details.

Wilt u meedoen? Voor inschrijving of meer informatie neemt u contact op met Hans Hermans, via strat.com.nl@wxs.nl of 035-6244559.