Kiwanis Club Belle Flucius is gecharteerd

Enthousiaste en geslaagde digitale charter van de dames club

Kiwanis club Belle flucius is hedenavond (24/4) feestelijk digitaal gecharterd. 18 Dames en 2 aspirant leden hebben vanavond het speldje zelf mogen opspelden. Diverse toespraakjes van o.a. de burgemeester Bergen op Zoom de heer Frank Petter. Klik voor zijn toespraak op onderstaande link. https://www.facebook.com/KiwanisNederland/videos/264886885310049

Maar ook de Soroptimisten en Ladies circle wensten via een video de. dames heel veel succes. Maar ook de sponsorclub kiwanis club Bergen op zoom overhandigde met de gelukwensen een bel en hamer.

Gouverneur Piet Derks ging in zijn toespraak in op de toekomst van de club en Kiwanis en hoort dat zij willen meewerken om Kiwanis te moderniseren. De club ontving uit zijn handen het vaandel en charter document. Vervolgens is er een toast uitgebracht op de club en haar leden.

Link naar toespraak van Gouverneur Piet Derks tijdens het Charter.

Van de laatst gecharterde dames club Venlo Fides was een groet pakket gebracht waarin een kluis zat. Deze kom worden geopend door drie vragen te beantwoorden en de 6 cijferige code in te toetsen. Bij de afsluiting van de bijeenkomst was dit nog niet gelukt.

Kiwanis bestuur zegde bij monde van Luitenant Gouverneur Joop Waas 250 euro toe voor het charterproject. Een zorgplek waar kinderen die zorg aandacht nodig hebben logeren en waar professionele krachten aanwezig zijn. Al met al een geslaagde avond van een club die wil gaan werken aan onze doelstelling Serving the Children of the World.

/imagecache/lg/uploads/2021/04/voorzitter-belle-flucius.jpg