Kiwanis Club Brunssum organiseert weer een succesvol Charity-Diner!

Een tweetal cheques werden uitgereikt met een totale waarde van maar liefst 12.500 Euro.

Eind november organiseerde Kiwanis Club Brunssum voor 22e keer een zeer geslaagd charity-dinner, onder het motto ‘Serving te Children of the World’.

Op de prachtige locatie van Winselerhof in de buurtgemeente Landgraaf werden ruim 120 gasten verrast door muzikale klanken van Cent Mille Chansons en had de keukenbrigade gezorgd voor een prachtig diner.

De traditionele loterij bracht ook nu weer ruim € 3.500,- op.

Na het uitreiken van de mooie prijzen kon president Rob Muller met enkele commissie leden (zie foto) en DGA Wealer Marc van der Linden een tweetal cheques uitreiken aan stichting Leergeld Parkstad en Stichting Pater Schloosz.

Stichting Leergeld Parkstad ontving 35 nieuwe fietsen met een tegenwaarde van € 10.000,- en Stg. Pater Schloosz mocht € 2.500,- in ontvangst nemen.

Wederom een geslaagd charity-dinner waar zowel de lokale kinderen als ook kinderen verder weg, mee kunnen profiteren van de gulheid van de aanwezigen, gulle sponsoren en partners.