Kiwanis Club Den Haag Haaglanden op kerstmarkt Voorburg

In het oude centrum van Voorburg komen sprookjes tot leven, tijdens de kerstmartk van zaterdag 22 t/m maandag 24 december 2012. De sfeervolle winkelstraatjes en historische panden vormen het decor voor de eeuwen oude verhalen.

In december komt het Kerstgevoel weer terug. Achter de ramen van de huizen brandt kaarslicht, kerstkoren brengen de mooiste kerstliederen ten gehore. Een vuurkorf brandt en de mensen warmen hun handen. De sprookjes van onder andere Sneeuwwitje en roodkapje bloeien weer op. Bij de kersthuisjes en -kramen zijn leuke kerstartikelen en heerlijke hapjes en drankjes te koop.

Ook Kiwanis Club Den Haag Haaglanden is aanwezig op deze kerstmarkt en verkoop verrukkelijk saté.

Klik hier voor meer informatie.