Kiwanis club Oss ondersteunt kinderen van de voedselbank

Kinderen van ouders die bij de voedselbank komen, hebben niet altijd een leuke zomer voor de boeg. Als vriendjes en vriendinnetjes naar het zwembad of een dagje naar een pretpark gaan, dan blijven deze kinderen meestal thuis. Zo kan de zomer voor de een voor bij vliegen, en voor de andere best wel lang duren. De Kiwanis club in Oss heeft dit jaar de Voedselbank in Oss gekozen als goede doel. Omdat de Kiwanis club kinderen als speerpunt heeft gekozen, hebben de voedselbank en de Kiwanis gezamenlijk gezocht naar een besteding die ten goede komt aan de kinderen. Met het opgehaalde geld kan het bestuur van de Voedselbank nu een kaartje kopen voor het zwembad, een pretpark en/of de reis daarnaartoe. Zo wordt het toch nog leuke zomer voor iedereen. Het geld voor dit goede doel is eerder dit jaar opgehaald met behulp van de verkoop van Ossebroeders, een rozijnenbrood gevuld met kersen en andere lekkernijen gebakken door Bakker Lamers uit Heesch.