Kiwanis Club Utrecht wenst iedereen een gelukkig en gezond 2017!

In 2016 vierde Kiwanis Club Utrecht het 40 jaar bestaan. Het doel van de club is en blijft de ondersteuning en talentontwikkeling van kinderen binnen stad en regio Utrecht. Afgelopen jaar werd ingezet op Utrechtse doelen als het Jeugdcultuurfonds en de IMC Weekendschool Utrecht. Kiwanis leverde daarnaast een bijdrage met Kiwanis poppen voor kinderen in het Universitair Medisch Centrum (UMC) Utrecht en met naaimachines voor Kiran Namaste, een project voor hulp aan alleenstaande Nepalese moeders en hun kinderen in Nepal. Landelijk was er veel aandacht voor de bijdrage van 1 miljoen Euro van Kiwanis voor STOP Tetanus, het wereldwijde project met Unicef om Tetanus de wereld uit te helpen. Bijzonder in afgelopen jaar was de uitwisseling met Syrische vluchtelingen en een plan van Kiwanis Club Utrecht en Jeugdcultuurfonds Utrecht voor opvang van de kinderen van vluchtelingen.
Een andere ontwikkeling was dat vele nieuwe leden de club hebben versterkt. En er is gestart met nieuwe fundraising projecten: paling roken voor het goede doel en de inzameling van Vinyl. Ook in 2017 zijn aanmeldingen van projecten en leden welkom. Ga hiervoor naar contact.