Kiwanis Club Zevenaar “De Liemers” wederom in actie!

Voor de minderbedeelde kinderen in onze samenleving.

Kiwanis is een wereldwijde serviceorganisatie die opkomt voor de belangen van kinderen in onze samenleving.

Op vrijdag 16 september 2022 organiseert KiwanisClub Zevenaar “De Liemers” weer het Kiwanis Golftoernooi met als doel “Stichting Het Vergeten Kind”.

/imagecache/lg/uploads/2022/07/zevenaar-1.jpg

Wist u dat:

·       In Nederland ruim 100.000 kinderen opgroeien in gezinnen met meerdere problemen. Denk aan verslavingen, verstandelijke beperkingen, psychische problemen of leven in armoede.

·       Bij ongeveer 55.000 kinderen het zo erg mis gaat, dat ze niet meer thuis kunnen wonen.

·       4.900 kinderen verblijven op dit moment in een maatschappelijke opvang of vrouwenopvang (blijf-van-mijn-lijfhuis).

“Stichting Het Vergeten Kind” organiseert activiteiten en projecten die een directe positieve invloed hebben op het leven van deze kinderen. Dat doen zij door deze kinderen een doordacht programma te bieden tijdens HEPPIE-vakanties en weekenden en door zich te richten op beleidsmakers om de jeugdhulp in Nederland te verbeteren.

Het Golftoernooi van 16 september 2022:

·       In deze editie spelen we binnen een flight in teams van twee. Dit zorgt voor een extra competitie-element tijdens de dag.

·       Er is een mogelijkheid om zowel individueel, per tweetal of per flight deel te nemen.

·       Dit jaar is ervoor gekozen om geen clinic te organiseren.

·       Op de dag zelf kunt u kans maken op leuke prijzen als u deelneemt aan het “Ballen Raden”. Deze extra opbrengst komt volledig ten goede van “Stichting Het Vergeten Kind”. Als u hieraan wilt deelnemen vragen wij u hiervoor los kleingeld mee te nemen.

·       Als Kiwanis zorgen we natuurlijk weer goed voor de innerlijke mens met een lunchpakket, versnaperingen in de baan, een hapje bij binnenkomst, een uitstekende BBQ na afloop en een aantal consumpties.

Voor in de agenda:

·       Datum: vrijdag 16 September 2022.

·       Locatie: Keppelse Golfclub.

·       Deelnamebedrag: € 125,- per persoon.

·       Ballenraden: € 5,- per poging.

Deelnemen:

Als u wilt deelnemen vragen wij u zich zo spoedig mogelijk op te geven via de website van onze Kiwanis club: “deliemers.kiwanis.nl”.

Sponsormogelijkheden:

We hopen natuurlijk een fantastisch bedrag op te halen. Dit kunnen wij echter niet alleen met deelnemers. Wij hebben ook sponsoren nodig.

Naast de mogelijkheid om zich als hoofd- of subsponsor aan deze golf-dag te verbinden, is er ook dit jaar weer een mogelijkheid om een hole te sponsoren waarbij u vrij bent om deze in te richten met reclamemateriaal.

Sponsoring:

Wilt u ons als sponsor ondersteunen, neem dan contact met ons op via email: golftoernooi@kiwanisclubdeliemers.nl

Graag ontmoeten wij elkaar op 16 September!

KiwanisClub Zevenaar “De Liemers”