Kiwanis Communicatie seminar 11 februari 2011 Vianen

Speciaal voor Kiwanis PR functionarissen en geïnteresseerden is er een seminar ontwikkeld om u op de hoogte te brengen van de mogelijkheden die u tot uw beschikking hebt. Tijdens dit seminar zal uitleg gegeven worden over de interne en externe communicatie van Kiwanis. Hoe werkt deze communicatie en hoe kunt u bijdrage aan het verhogen van de naamsbekendheid. Mocht u iemand anders weten binnen uw club die meer in aanmerking komt voor deze bijeenkomst schroom dan niet hem of haar uit te nodigen.

Kiwanis Communicatie seminar in Van der Valk Vianen
Deze uitermate interessante (inter)actieve bijeenkomst zal gehouden worden op zaterdag 11 februari 2012 in het Van der Valk hotel Vianen, Prins Bernhardstraat 75, 4132 XE Vianen, telefoon 0347-325959.

Het programma is als volgt:

10.00 uur Inloop

10.30 uur Introductie Chris Zweers vz communicatie commissie

• Websites, multimedia door Yarka Zweers
  • Okée magazine door Shirley Schelkers

12.00 – 13.00 uur Lunch

13.15 – 14.15 uur Workshop webbeheer met de Kiwanis Clubsite door Yarka Zweers

U kunt zich aanmelden door een mailtje te sturen naar zweers@yarka.nl