Kiwanis Dancefestival 2011

Dit jaar organiseert Kiwanisclub Zwijndrecht voor de 23e maal het Kiwanis Dance Festival. Ooit begonnen als een Jazz festival is dit uitgegroeid tot een gezellige feestavond, die traditioneel plaatsvindt op de eerste zaterdag in november in Cultureel Centrum Cascade in Hendrik-Ido-Ambacht.

Dit jaar vindt het festival plaats op zaterdagavond 5 november. De opzet van deze editie is verrassender dan ooit te voren. Het uitgangspunt van het festival wordt verschoven naar dansen en genieten bij heerlijk swingende muziek. De gehele avond staat, evenals vorig jaar, DJ Alex van Oostrom voor u klaar achter zijn draai-tafels om weer een waanzinnig en uitzinnig feest in de grote zaal te bouwen.

In de Niagarazalen neemt coverband De Directie bezit van het podium. De gehele avond verzorgen zij daar voor de meest uiteenlopende covers van toen en nu. Anders dan voorgaande jaren kunt u ook hier swingen bij de stampende beats en frisse sound van deze geweldige coverband. In de Victoriazalen vermaakt OrganIcedCrime het publiek met hun heerlijke sound. Vorig jaar bliezen zij al het dak eraf en dit proberen ze ook dit jaar weer te evenaren.

Kaarten kosten 30,- per stuk en kunnen besteld worden bij Cascade of gereserveerd worden via secretaris@kiwaniszwijndrecht.nl

De opbrengst van de avond gaat naar Stichting Jarige Job.
Stichting Jarige Job maakt verjaardagen mogelijk voor kinderen, 4 t/m 12 jaar oud, die hun verjaardag eigenlijk niet kunnen vieren omdat daar geen geld voor is. Stichting Jarige Job geeft geen geld, maar regelt alle praktische zaken die van een verjaardag een feestdag maken (kado, traktatie en slingers). De ouders die staan ingeschreven bij de Voedselbank en zijn aangewezen op de wekelijkse voedselpakketten van de Voedselbank, kunnen vlak voor de verjaardag van hun kind ook een verjaardagsbox van Stichting Jarige Job meenemen.

Zie ook onze website www.kiwanisjazz.nl