Kiwanis Den Haag Modelclub

Tijdens de 649e werkvergadering op 5 januari 2015 verraste Sjoerd, als Vice-President KI-EF, de aanwezige leden met de mededeling dat Kiwanisclub Den Haag namens het Eliminate Project, Kiwanis International en de Kiwanis International Stichting was benoemd tot Modelclub 2014.

De bijdragen van KC Den Haag gedurende vier jaar aan het Eliminate Project, Stop Tetanus, van totaal ruim € 10.500,- werd alom gewaardeerd.

Met gepaste trots las hij de door Randy DeLay, John R. Button MD resp Bob Parton ondertekende brief voor en overhandigde vervolgens het embleem aan onze president Kamiel. De aanwezige leden kregen elk een Modelclub-pin. Het embleem zal binnenkort het vaandel van de club sieren.

KC-Den Haag was al in april 2014 benoemd tot Silverclub, maar deze benoeming was toch een verrassing.