Kiwanis Den Haag start voor het 5e jaar haar Chocolade-actie

Voor het vijfde achtereenvolgende jaar start Kiwanisclub Den Haag weer met haar Chocolade-actie.

Dankzij betrokkenheid van vele afnemers door deelname aan onze chocolade-actie heeft Kiwanisclub Den Haag in 2012 ruim € 4000,- opgehaald. De opbrengst is toen ter beschikking gesteld aan de stichting STOP Tetanus en Stichting Jeugdformaat.

Ook dit jaar 2013 zetten wij ons in voor projecten. Met onze chocolade-actie willen wij weer fondsen werven. Het lijkt nu nog vroeg, door de prachtige zomer, maar voor u het weet staan de decemberfeestdagen weer voor de deur.

De opbrengst van onze Chocolade-actie 2013 zal worden bestemd voor de volgende twee projecten:

Teeth4all, een project van de stichting westland4gambia www.westland4gambia.nl

Een project waarmee deze stichting de tandzorg in Gambia wil verbeteren. In maart 2013 hebben zij een mobiele tandartspraktijk naar Gambia gebracht om voornamelijk scholen te bezoeken en met name kinderen helpen aan een gezonder gebit.

Stichting Jeugdformaat www.jeugdformaat.nl

Stichting Jeugdformaat is een organisatie voor Jeugd & Opvoedhulp in de regio Haaglanden. Zij bieden professionele hulp aan kinderen, jongeren en ouders die het op eigen kracht om welke reden dan ook (even) niet redden. Zij hebben moeilijkheden thuis, op school of met zichzelf. Vorig jaar maakten zij ook deel uit van onze projecten.

Wij zouden het zeer op prijs stellen als we dit jaar op uw deelname mogen rekenen door een bestelling van ons chocoladeaanbod. De chocoladeletter is uitermate geschikt als relatiegeschenk voor collega of voor uw relaties of voor vrienden en/of familie.

Zie voorts: CHOCOLADE-ACTIE 2013