Kiwanis Doe Dag 2013 bij De Luchtballon

Kiwanis DoeDag KC Steenbergen e.o. - 6 april 2013

Op zaterdag 6 april jl. klusten leden en partners van KC Steenbergen e.o. voor de 7e keer op De Luchtballon, Calfven/Ossendrecht: een vakantieoord voor kinderen en jongeren met LUCHTWEGPROBLEMEN (bijv. astma), HUIDAANDOENINGEN (bijv. eczeem) en/of VOEDSELALLERGIE. Dit jaar is KC Steenbergen e.o. enthousiast en vakkundig ondersteund door KC of Golden West-Brabant.

Sinds 1984 al organiseert De Luchtballon voor kinderen, van 5 t/m 18 jaar, met genoemde beperkingen vanuit heel Nederland therapeutische vakantiekampen op een voormalig militair complex. Bij het verwezenlijken van haar doelstellingen wordt het team van De Luchtballon ondersteund door vele enthousiaste, gedreven en deskundige vrijwilligers zoals artsen, verpleegkundigen, dieet-koks, spelbegeleiders en therapeuten.

Kiwanis, heeft evenals in de voorgaande 6 jaren, naar hartenlust kunnen timmeren, schilderen en bouwen voor kinderen en jongeren die even op adem moeten komen. Klik hier voor een video-impressie.

De Luchtballon heeft op haar website - http://www.deluchtballon.nl/nieuws-en-pers/nieuws/kiwianis-club-steenbergen.aspx - enthousiast verslag gedaan van onze activiteiten.