Kiwanis Doe dag 2013 club Rotterdam

Plaswijckpark 27 april.

Ieder jaar in het kader van Kiwanis Doe Dag zorgt Kiwanis Club Rotterdam voor een onvergetelijke dag voor kinderen, die nooit naar en kinderspeelpark kunnen gaan. Bij de ingang van het Plaswijckpark kregen 150 kinderen een Kiwanispet en een bon voor patat, frisdrank en een ijsje.

Zo’n vlag bij de ingang veroorzaakte wel dat andere bezoekers van het park vroegen “wat is Kiwanis”. Het was duidelijk weer een goed moment van Kiwanis Club Rotterdam om zich te laten zien. De kinderen en ook hun begeleiders genoten van de attracties en de speelmogelijkheden van het park, dat dit jaar haar 90 jarig bestaan viert.

Met patat, frisdrank en een ijsje is eigenlijk ieder kind tevreden. Leden van club Rotterdam hielpen bij het ronddelen van de patat en frisdrank en ook nog het ijsje.

De Kiwanis Doe Dag werd met een tevreden gevoel afgesloten.