KIWANIS DOE DAG op 6 APRIL 2013

In deze tijd van bezinning en reflectie kijken we ook vooruit naar het volgend jaar en maken jullie graag attent op de

KIWANIS DOE DAG op 6 APRIL 2013

Deze Kiwanis Doe dag wordt over de gehele wereld gebruikt om de samenleving kennis te laten maken met de maatschappelijke betrokkenheid van Kiwanis. Tevens is het een unieke gelegenheid om je hele wijk, je dorp of stad, maar wellicht ook breder, de regio, kennis te laten maken met het goede werk van Kiwanis en daarmee onze naamsbekendheid te vergroten.

Het bestuur van Kiwanis International District Nederland (KIDN) hoopt dan ook dat een stimulering in de vorm van een te winnen

award met vermelding op het clubvaandel
inclusief een donatie van € 1000,-

aanleiding zal zijn voor veel Kiwanis clubs om mee te doen aan deze wereldwijde Kiwanis dag op zaterdag 6 april 2013. Iedere club is vanzelfsprekend vrij die dag op eigen manier in te vullen.

Winnaar wordt die genomineerde Kiwanis club met de meest originele, leukste of opvallendste activiteit, mits gehouden op zaterdag 6 april 2013. Hiermee verwachten wij dat de winnaar het motto ‘Kiwanis, de leukste fundraisers van Nederland’ veel eer zal aandoen. De winnende club wordt op een Algemene Bestuursvergadering in de lente van 2013 gekozen uit de nominaties. Graag aanmelden via je LG. De prijs wordt uitgereikt op de eerstvolgende vergadering van de winnende club door de Gouverneur van Kiwanis Nederland dan wel door ondergetekende.

Rest ons nog u allen Prettige feestdagen en een voorspoedig Nieuwjaar te wensen.

Namens het Dagelijks Bestuur van District Nederland

w.g. Henny Beuving